Sumyyei Bugün bir eczacı hanımla tanıştım yaşı büyük çok şirindi 😊 40 yaşında doğum yaptım ne göğsüm ne karnım çatladı dedi, çünkü karnıma bebe yağı göğsüme vazelin sürdüm dedi. Memeye de vazelin gibi şeyler sürüp nemli tutun sonra süt dolunca yara oluyor tabiki dedi. 🤷🏻♀️ yani şu bu değil ama nemli tutmak lazım bacak,göğüs,göbek kalça duştan sonra sağlıklı olsun da ne yağı olursa olsun artık anladigim kadarıyla 😊😊👍🏻👍🏻