Edos merhaba.. ilk oğlumda 39+4 de nişanım geldi, 39+5 de sancım açılmam filan yoktu üstelik bebeğim kanala girmemişti.. birkaç gün beklerim gelmezse sezaryene alırım dedi doktorum ama gecesinde sancım başladı.. açılma tamamlanana kadar da inmedi bebeğim.. neyse ki Doğumda sıkıntı yaşamadım.. 3 ıkınmada aldım kucağıma ☺️ Umarım siz de en hayırlı şekilde kavuşursunuz ☺️