giresun hayır canım ben ilk gittimde verdim bir daha işlem sonuna kadar almiyo ben ilk gittimde aşılama yaptık olmadı sonra tüp bebeğe gecdik Rabbime şükürler olsun ki nasip etti bu kadar surecde 2 defa muayene ücreti ödedim ama ssk ile bağlantısı yok verdiği ilaçları özelden aldık ama iğneler için rapor çıkıyor o zaman raporlu alınıyor diğerleri özelden alınıyor