Azranefes https://imgyukle.com/i/N900bI kızlar 29+4 haftalığım bu şekilde değerlerle erken Doğum yapan var mı ya da enfeksiyon yüzünden erken Doğum yapan var mı merak ediyorum sadece cevaplarsanız sevinirim
Nuray23 Azranefes 36 da kanamam oldu sanci oldu serumlarla durdurdular her ihtimale karsi ciger gelistirici oldum. Hep enfeksiyon vardi bende baska biseyim hic olmadi. Ondan kaynakli oldugunu dusunuyorum..
2bebis1anne Yani ben enfeksiyondan erken dogum yaptim ama sadece trk o dağıldı plesenta previa vardı bende sonra enfeksiyon rahim agzini yumusatti yumuşattı erken dogum oldu
2bebis1anne 28 haftalik dogum yaptim wnfeksiyonum vardı bebeğin eşide aşağıdaydı 28 haftaya kadar dayandı bebegim sonra suyum geldi
Tubi55 2bebis1anne oy ne güzel . Benim erken Doğum riskim var serkljlıyım 30 hafta olucam iki gün sonra çok korkuyorum. Hergün ağlayarak gecıyor. İnsallah benim kızımda erken gelirse smein gibi yanımda demeyi çok isterim 🙏🏻
ozlemzkn 2bebis1anne Allah bağışlasın, ne kadar doğmuştu kızınız? Ben de 28.haftadayım ve riskli gebelik de merak ettim açıkçası
Nuray23 cicekkizimm belirti olmuyordu her idrar testinde enfeksiyon cikiyodu. 4 kere antibiyotik kullandim. 1 kere sase toz. 1 kere fitil kullandim. Ama herseferinde cikiyor.
cicekkizimm Nuray23 Enfeksiyonun zararları ne oluyor bebek için benimde ilk gebeliğim enfeksiyon var mı yok mu bilmiyorum biraz tecrübesizim bu testi sağlık ocakları yapıyor mu biliyomusunuz?