Kizlar 15 Mart’ta yumurtlama 16 Mart’ta catlama gördüm. O günden beri göğüslerim çok agriyor. Ayın 23 unden beri de lekelenmem var bugün bir tık daha kirmizilasti. Adet desem çok erken yerleşme desem adete 3 gün kala oluyor diyorlar. Nasıl yorumlayacagimi şaşırdım 🙄