Fulyaa29 Arkadaslar pandemiden dolayı gelen olmiycak ama ailem icin hemşireler için en azından çikolata olsun istiyorum yaptirip memnun kaldığınz sayfalar var mı ?
Hamileyim-mutluyum Fulyaa29 ben de şurda bekliyeyim yaptırmak istiyorum ama tam olarak kaçıncı haftada yaptırmak lazım bilmiyorum
Papatya-34 Fulyaa29 bende kardeşimin oğlu için hacı şeriften vermiştim hem uygun hem tadıda çok güzel istediğin desen de yaptırabiliyorsun üzerine
ogrencianne35 Fulyaa29 bende yaptırmayı düşündüm ama sonra boşa masraf olduğunu düşündüm 100 tl den aşağı değil bence marketten de ulkerin bu bayramlık çikolataları oluyor ya ece filan onlardan da alınabilir ben öyle yapacağım hastanedeki hemşireler için zaten bi annem gelebiliyor kimseyi almıyorlar 😂
Fulyaa29 Hamileyim-mutluyum walla bende bilmiyorum 33 haftalığm anca bulup yaptiririm diye arastrma yapaym dedim
Hamileyim-mutluyum Fulyaa29 Çikolatalar dolaba girmiyormuş bi de beyazlıyormuş serin yerde muhafaza etmek gerekli
hazal1991 Fulyaa29 hacı Şerif ve melodi çikolataya yaptırabilirsiniz, benim isteme çikolatam da melodiydi biz çok beğenmiştik, bulunduğum yerde de satılan yerler var ondan yaptıracağız, çevremde hacı şerife yaptırıp memnun kalanlar da var.