Zeynepdamla evet gerçi bana suni ile başlatalım dedi geçen pazartesi perşembe için kabul etmedim o zaman kontrole gel dedi daha önce şekerim yüksekti beklemek istememişti ben kendi gelsin istedim bebiş ama bu sefer de gelmedi 🤣 sanırım yine gün vericek suni ile başlatmak için