Ebrucolak41 Anneler ilk gebeligim 15. Haftamdayim ve henuz kilo almadim gobegimde belirgin sekilde daha cikmadi duzgun beslenemiyorum mide bulantilarim cok oluyor bebegim zayif kalicak diye cok korkuyorum 😭
MerveCeren Ebrucolak41 bende 16. Haftadayım hiç kilo almadım bebeğimde çok şükür gayet sağlıklı o şekilde düşünme besleniyordur illaki bir şekilde bu dönemde geçici hem içini rahat tut🥰 Rabbim sağ sağlim kucağımıza almayı nasip etsin inşallah 😘
Senayyalcin Ebrucolak41 iyi misiniz bebek daha 70-80 gr siz ne göbeği ne kilosu almak istiyorsunuz göbek bazen 7-8 aya kadar belirgin çıkmaz vücutla alakalı birşey bu herşeye telaşa kapılıp abartmak yerine lütfen biraz araştırın .
patuli Ebrucolak41 16+5 teyim. Bende hiç kilo almadım 45 kgyim. Bebeğimin gelişimi gayet normal. Endişe etmeyin zaten bebek son aylarda kilo alıyor
Busbus2020 Ebrucolak41 canım 17 haftadayım kilo verdim bulantıdan yiyip içemiyorum bugün muayene oldum her şeyi çok güzel çok şükür böyle şeyleri çok takma yiyebildiğin şeyler vardır muhakkak onları yemeye çalış aylardır patates ve peynirle ekmekle besleniyorum yani bişey olmaz takılma hiç
Ozgecakirr 29.haftadayım daha kilo almadım,bebeğimde 1218 kilo doktor gayet iyi dedi..5ay boyuncada sürekli kustum hiç düzgün birşey yiyiyemedim..Şuandada çoğu şeyden tiksiniyorum 🤭
Senmerve Ebrucolak41 senin kilo almanla bebeğin kilo alması alakasız canım bebeğin beslenir bebek senin yediklerimden değil kanından besleniyor 46 kiloyla hamilr kalıp 53 kiloylo doğuma girdim ilk 5 ay her gün istifar ediyordum beslenemiyodum serum yiyip öyle yemek yiyodum sonuç brbrk 2890 doğdu şimdi 11 kilo gsyet iyi sağlıklı
Nundiyebiri Ebrucolak41 vah vah benim bebegim mahvolmuştur hiç kilo almadım bide 21 haftalık Canım erken zaten daha yeni 3. Ün içindesin saglıklı olan 6 ya kadar az kilo almak sıkma canını