_bedriye_ 8+5 haftalıktan şuan hala 10 haftalık olduk kahve lekelenme geçmedi progesteron ilacı kullanmama rağmen peçeteye sildiğimde geliyor sadece normal midir bilemedim yardımcı olursanız sevinirim ☺️
SalihaS _bedriye_ benimde 8 haftalıkken kan geldi progestan kullandım fitil olarak 2 güne kesildi ama iki kutu progestan bitirdim yaklasık 1 bucuk ay kullandım ilacı