Herkese merhaba.
2 ay önce doğum yaptım buraya girip hikayemi yazmak istemeden uygulamayı silmek istemedim.
2.kez burada doğum hikayemi yazmak çok güzel. Ilk evladimi kaybetsemde anneliği bana yaşattığı için ona sonsuz teşekkürler. Seni çok seviyorum anneciğim ilk göz ağrım.
Ilk gebeliğim erken su azalması sebebiyle 28 haftalıkken son bulmuş evladimi 11 gün sonra kaybetmiştim.
Bu gebeliği o yüzden 2 sene sonra anca düşünebildim. Istediğim de Rabbim nasip etti elhamdülillah.
Hamile kaldıktan sonra sürekli yine erken su gelişi olur mu , kanama olur mu, düşük olur mu, erken doğurur muyum diyerek sürekli korkularla geçirdim. Doktorumun emeğiyle ve herşeyden önce Rabbime ettiğim dualarım kabul oldu. Sorunlar yaşadım 11 haftalikken kanama, 30 haftalikken lekeleme, 32 haftada plesanta yaşlanması, 34 su azalması derken son haftaları sürekli hareket takibi yaparak korkularla geçirdim. 36 haftalıkken artık bebek sıkıntıya girer diye 37+1 e gün verdi doktorum. Yinede kuveze girer mi diye korku endişe başladı.
Doğum sabahı geldi çattı. Hazırlandım ve ameliyathaneye indim. Doktorum ve ekibi çok güzel karşıladılar beni. Ben aşırı stresliyim diye yaklaşık 1 saat beni orda bekletip sohbet ettiler sakinlestirdiler. Ben hazır olunca doğumu başlattılar. Spinal olduğu için evladimi ilk görmem tenime değmesi öpmem çok güzel oldu. Tüm stres, korku orda onu görünce uçup gitti. Bu sefer sağlıkla kavusabilmenin mutluluğu kalbimde kelebekler uçurdu.
2.kez anne oldum.
Kışıma bahar getirdin oğlum.
Hoşgeldin Atlas’ım.
Iyi ki geldin kanayan yaralarıma merhem oldun.
Dinmeyen göz yaşlarıma mutluluk getirdin.
Agriyan kalbime dinginlik getirdin.
Mutsuz olan günlerime huzur getirdin.
Iyi ki geldin bebeğim.
Sen geldin ben tamamlandim.
Sizi çok seviyorum oğullarım. Iyi ki benimsiniz.
Rabbim herkesi sağlıkla evladına kavuştursun, hiçbir anneye acı göstermesin ❤🤲