Kızlar merhaba. Aslında bu ikinci hamileliğim ve neyin ne zaman olduğunu biliyorum ama, şu zamanda şöyleydi şimdi böyle mi acaba diye düşün düşün helak oldum. İkili test benim hatırladığım kadarıyla, 11_13 haftalar arasında yapılıyordu. Ama bu uygulamanın içindeki yazıya bakarsak, en son 14. haftaya kadar olabiliyor. Yakın zamanda doktoruna soran ya da yaptıran var mı? Şimdi maddi olarak da sıkışık durumdayız. Bizim maaş günü de ayın 10u. 10 una kadar da 13 e girmiş oluyorum. Acaba diyorum, 11. haftaya girer girmez yaptırsam da, 13. haftada da yaptırsam aynı sonuç mu olur? Vallahi kafamda deli sorular. Bi el atın yahu 🤦♀️🥴