Merhaba anneler.. 2. Sezaryanım olucak ınsallah 34 haftalığız şuan, sezaryan sonrası rahat bir sekılde lavoboya cıkmak ıcın onerileriniz varmıdır acaba ben 1. sezaryan da en cok bunda sıkıntı cektım hastaneydeyken yasayan varmı varsa onerisi varmı ameliyattan cok buna stres yapıyorum su anda ☺️ sımdıden tesekkurler 💗