sehrengiz_8 ben kürtaj olalı neredeyse 6,5-7 ay oluyor, son 3 aydır korunmuyorduk geçen ay durup dururken kanamam oldu doktor hormonlardandır dedi, bu ay da hiç umudum yoktu 25 günde bir adet oluyorum bugün-yarın adet günümdü dün test yaptım silik çıktı kan verdim 16 çıktı yarın hastaneye gidip tekrar kan vericem bakalım inşallah düzenli artış olur. Kimyasal olursa diye çok korkuyorum🙄 Konyadaydınız sanırım değil mi hangi doktora gitceksiniz üniversiteye mi?