[silindi] Valla ben 14 haftalıkken başladım.Kıyafet aldım biraz zıbın eldiven.Battaniye,ağız mendili,indirimde şampuan aldım.Biberonu.Her kontrolden çıktıktan sonra gidip alışveriş yapıyorum.E bebekten alıyorum.Zaten girdiğinizde ne alacağınızı ilk etapta biliyorsunuz.İnanın zaten doğuma kadar anca biter diye düşünüyorum.👼🏻