Kızlar bugüne kadar ne yalancı sancı ne adet sancısı ne su gelmesi ne yorgunluk yahu nokta kadar dahi bir belirtim yok göbeğim olmasa hamile olduğumu unutucam 37 haftadır hiç tık yok böyle olup biran da doğumu başlayan var mı ya 😂 yoksa daha belirtileri bekleyip onları da yaşayıp ondan sonra mı doğuma gidicem . Kötü zor zamanlardan geçiyorum zaten doğmasına yanımda olmasına çok ihtiyacım var bekle bekle gelmiyor inat kızım o değil yoldayım geliyorum diye bile belirti vermiyor Allahım dua edin ya bana gelsin artık 😂 güldüğüne bakmayın iğrenç anlatılamayacak kadar kötü şeyler yaşıyorum karnımda onu üzmekten de çok yoruldum kıyamıyorum kilosu sağlığı yerinde en azından kokusunu içime çeksem bu karanlık günlerime bir umut doğsun istiyorum