bus91 Gizem--43 benımde 10 mayısta kalın olmayan ama uzun kollu tulumlar aldım ustune soguk olursa yelek giydiririm diye
Gulsah91 Gizem--43 mayısta eskiden sıcak olurdu ama artık bayağı serin oluyor hava bence takımlarını uzun kollu alın içine de çıtçıtlı body kısa kollu yeter bence çantaya ince bir yelek koyabilirsiniz
maviscik77 Ben de yeni doğan genel uzun aldım kısaları da az aldım Temmuz Ağustos gibi giydiririm diye ona göre büyük aldım , evim güneş görmüyor serin oluyor