Dmndmn Ecrinpoyraz 6 haftanın başında şiddetli bi şekilde başladı şu an 7 haftalığım.Bir haftadır gün boyunca süren ve hiç bir şey yedirtmeyen bir bulantı neredeyse tüm yiyeceklerden tiksinmiş durumdayım,sürekli yatıyorum evde 🙄 Umarım kimse böyle bir şey yaşamaz 😟
Esra-Zeynep123 Haftada başladı şuan 11 haftalık hala devam ediyor ilk gebeliğimde 6. Aya kadar devam etmişti..
bebisim-_00 Ecrinpoyraz 5 -6 Hafta arasi başladı 10+1 im çok sukur şuan azaldı umarım bida gelmez çok çektim televizyondan bir bebek resminden halıdan kilimden abuk subuk şeylerden bile tiksinebiliyodum butun yemeklerden vede
EsilaErtugrul Ecrinpoyraz 5. Haftada başladı 17. Haftada bitti çok şükür şimdi 22 haftalığım tamamen geçti artık o günleri hatırladıkça tüylerim diken diken oluyor😂
Ecrinpoyraz Bende suan 6+3 um.bir kere sadece bulantim oldu 5+5tim ozaman ve bidaha da olmadi . Doktorumda mide bulantin olsun olsun mide bulantisi iyidir dedi ama neden dedi olmamasi anormal mi anlamadim heyecanliydim sormadim da 🙄🙄