elisam1206 17 haftalık gebeyim şuan su tarzında akıntım geliyor günde en az 5-6 defa iç çamaşırı değiştiriyorum ve baya ıslak olarak bu durum 2 gündür var
Dilek0809 elisam1206 akıntı da olabilir ama bence bi acile gidip baktırın suyunuza benim de başıma geldi iki defa gidip baktırdım insanın içi rahat olmuyor gelme ihtimali var Allah korusun
Fatma_d elisam1206 mantar olabilir ama mutlaka doktorunuza görünün. Acil durum sayılır ve ne kadar yoğun olursa olsun size mutlaka öncelik verirler. Ciddi bir konu, şüpheye gelmez.
elisam1206 Dilek0809 Allah korusun ya inşallah değildir korkuyorum gitmeyi düşünüyorum acile içim hiç rahat değil
Dilek0809 elisam1206 evet normaldi ben Progestan başlamıştım meğer o sulu akıntı yapıyormuş acilde bi şey veriliyor adını unuttum şimdi onu koyuyorsunuz rengi değişirse su oluyor inşallah değildir sonra ben her gidişimde suyumu da sordum normaldi
elisam1206 Dilek0809 inşallah değildir bende Progestan kullandım ama 8 haftalıkken kullandım gayet iyi gibiydim 2 gündür BÖyle şikayetim var
elisam1206 Cansuu1706 tamam canım veririm inşallah güzel haber olur benim için normal bir enfeksiyon falan der gönderir öyle umuyorum
Elze elisam1206 benımde enfeksiyonum var gunde 3 litre su ıcmen gerek bide ayaklarını sıcak tut usutme sakın
elisam1206 Elze genelde çok üşüyorum o yüzden sıcak tutmaya çalışıyorum ama su fazla içmiyorum o yüzden biraz zorlamam gerekiyor
elisam1206 Fatma_d evet galiba mantarda var hastaneye gittim alttan muayenede temizledi biraz şimdi çok tuhaf bir akıntı geliyor afedersiniz ama çökelek gibi