hilalcelik normal doğum çok isteyebilirsin ama önemli olan bebeğin için en doğrusunu yapman. Allah korusun sonra başka bişey olsa binpişman olursun. En çok istediğin bebeğin için en sağlıklı olan olsun.
kadın doğum doktorları siğil pek yakmıyor dermatoloğa yönlendiriyor tabi şuan hamilesin yakılır mı bilmiyorum. Doktor karar verir. Genelde normal jinekologların alanı olmuyor hpv bambaşka uzmanlaık gerektiren bişey, hata yapmak istemiyorsan ve bebeğin için en doğrusunu yapmak istiyorsan lütfen bir kez de olsa jinekolojik onkoloji doktoruna görün. Kendi doktorunun söylediğine güvenme. Ben bu konuda epey bilgi sahibiyim kötü tecrübelerde yaşadım dr kaynaklı.. sonradan pişman olma diye uzun uzun açıklama yapmak istedim. Tabiki karar senin