Arkadaşlar 20 haftalık hamileyim sizdede böyle bir ruhsal sıkıntı var mı. Böyle bir boşlukta gibi hissediyorum kendimi hiçbirşey yapasım yok falan hamilelik öncesi tam tersi bir insandım şimdi böyle olunca bir garip hissediyorum kendimi.hormonlardan dolayı mıdır acaba