Arkadaslar merhaba,
Gebelik surecimde beni en cok stres altinda hirakan sey sigara ve kullanim detayi oldu . Ilk endisemle doktora sigarayi soyledigimde 5 tane yarim icebilecegimi soyledi ama biliyoruz ki her duman bebegimize zarar veriyor. Lutfen yanlis anlamayin ama sigara icen bir annenin yardim cigligina linc ile karsilik verip sadece ogrendim biraktim diye yaziliyor ve ben de gorulen sadece daha cok sigaraya yonelme ve sigarayi degerli gorme oluyor . Halbuki birbirimize destek olursak cok daha hizli sorunun ustesinden gelip basarabilecegimizi dusunuyorum. Var mi bana katilmak isteyen guzel anneler 🥰 toplanip son sigaramizla omur boyu veda edelim.