Saat 2 gibi lavaboya gitmiştim peceteme beyazimsi kıvamlı bi akıntı geldi belimin ortasında bi ağrı var bugün bebeğimde biraz hareketsiz düne göre kimseye de haber vermedim çünkü şuana kadar doğru düzgün hiç belirtim olmadı bi emin olamıyorum nişan miydi gelen ama akıntı da değildi ona eminim doktoruma haber vermelimiyim kızlar erken mi yoksa 39+6 haftamizda