Nvdt 15+2 den selamlarr neler yasıyorsunuz anlatınn cok heyecanlıyım haftaya cinsiyeti ögrenicem sizde durumlar nasıl
[silindi] Nvdt 15+3 de benden 🙋🏻♀️ haftaya bende inşallah inatçı ketçinin cinsiyetini öğrenicem. Yorgun ve uykulu geçiyor benim dönemim
ikincimucizemmmm Nvdt 14 haftalığım cinsiyetini hemen gösterdi benim prensesim bulantılar tam. Bitmesede azaldığını hissediyorum artık bir sıkıntım yok arada gaz problemi yaşıyorum şükür
Eslemssmom Nvdt ikinci hamileliğim bi kızım vardı cinsiyeti öğrendik oğlum olucak insallah bel ağrısı çok oluyor 😄
[silindi] ikincimucizemmmm ayyy dua et darısı benim başıma. Benim sıpa banamısın demedi iki doktordada göstermedi. Sımsıkı kapamış bacakları
ikincimucizemmmm Eslemssmom bende de bel agrısı bu hafta başladı benimde bir oğlum vardı şimdi birde kızım olacakmış çok şükür
O-Kaptan Bende tam 15 haftalığım 12 de doktorum kıza benziyor dedi önümüzdeki hafta netleşecek inşallah 🙏