Herkese selam. Bir şey sormak istiyorum. Yurtdışında yaşadığım ve hala iyi bir klinik bulamadığım için sizden tavsiye almak istiyorum. Tüp bebek prosedürüne girmek istiyorum ve nerede yapacağıma net kararı alamadım. Avrupadaki iyi klinikleri tavsiye edebilir misiniz. Belki sizin tanıdıklarınız arasında Avrupada bu prosedürü uygulayan var mı?