Hatice_ee 12+1 haftalik hamileyim folik asit kullaniyorum bugun konteole gittim ama sormayi unuttum 12 haftada birakmam mi lazim yada baska bi vitamine falan mi baslamam lazim 😕
[silindi] Hatice_ee Paketinizde ne kadar kaldıysa bitirin hepsini 🤗 bi zararı olmaz. Benimki 13. Hafta civarı bitti