Bnarinn Kızlar bütün gün süren ara ara sancılarım vardı şimdi hastaneden geldim , sancım cıktı acılmam yok kendi doktorum bekleyelim dedi 36 haftamdayım 😮
BurhanRabiaetin Bnarinn bizde 4 gundur beklıyoruz canım 1cm acıklık var ara ara sancı var ama sıklaşmadı saglıkla gelsınler bebeklerimiz inşalllah
Rumeysa53 Bnarinn canm bende 2 haftadan beri oyle gidip geliyrm sancim.var serum takiyolar sancim gitsn diye ama biz istemiyrz cunku sezeryan olcam diye simdi 37+6 oldum nasipse haftaya carsamba sezeryan.olcam bu kadar durdu ins. Ogune kadar bekler
Btlblbl Acilma yoksa sancilar normal olabilir yogun sanci varsa bebek asagiya indiyse hafif aralikla yuruyus yap bende o aralar dogum yaptim gerci kanamam gelmisdi acilma yoktu ama doktorlarim yuruyus yaptirdi sonrada doguma aldilar
Bnarinn Benim zaten normal doğum olmıycaktı ama anlamdım bende ya 😏 ebe rahım aşagıda diyor ama acılma yok sancı cıkıyor kendi doktorum acılma yoksa korkma diyor sancı devam ederse gel diyor 😮
Bnarinn İlk doğum oldugu için anlamıyorum da afedersiniz sürekli böyle büyük tuvaletim var gibi gidiyorum bişey yok