ebrusngl 6+4 haftalık hamileyim bebeği ve kalp atışını duyduk ama kese şeklim çok düzensiz bozuk doktorlar çok olumsuz konuştular bu şeklide olan ve sonradan düzelen varmı lütfen yardım edin ?
mrsflowers ebrusngl içini ferah tut canım bol bol dua et strese sokma kendini inşallah sağlıkla kucağına almak nasip olur
Denizyildizii ebrusngl banada kese şekilsiz demişti başka doktora gittik bi sorun yok dedi vajinal mi baktılar
yuksell07 ebrusngl bende senin giyim ulturasonda 6+5gunlik bebek 7mm ama kapl atışı yok ne yapicm bilmiyorum kesenin suanki halinin resmi varmı
ebrusngl Denizyildizii Evet vajinal baktı 4 tane doktora gittim hepside aynı söyledi hayırlısı inşallah