serifeyvz Nar yeme leke yapar dedı herkes , doktorumada sormayı unuttum , sız yedınızmı yada bır sorun olurmu . Ister ıstemez canı cekıyor ınsanın 😂
meraklianne1 mrsflowers oda leke yapıyomuş burda okumuştum 😅😅 gül koklamycakmışsın bide oda yapıyomuş kızzzz kocam sevgililer günün de almıştı gül onuda kokladım benim kızın fotosunu kesin atcam buraya🙃🙃
Mavi34 Leylaalin annem bana.hamileyken.cilek yiyip alnını kasimis. Bütün çocukluk fotolarımda alnımda çilek gibi bir leke var. Ama büyüdükçe geçmiş kayboldu 😊
Mervekklkdmn serifeyvz valla ben de nar ciger felan yedim hatta nari kendim ayikladim öyle bir şey varsa benim kızın yüzü lekeden gozukmeyecek 😀
mrsflowers meraklianne1 benim son posta bakar mısınız Kızlar bi sinirlerim bozukta görümcem olacak karı yüzünden 😒😒
aannepandaa serifeyvz yedim tbi ama diyetisyenim 1 çay bardağımdam fazlasını vermedi 😁 meyve şekerden dolayı aşırı yedirmiyordu..