Sinemmy Merhaba kızlar tokatta üniversitenin özeline gidip memnun kalan var mı doktor tavsiyesi önerebilen 🤷♀️
Minnosannem12 Sinemmy ilhan bey iyi dediler bende düşünüyorum çok kalabalık oluyormuş ama doğum ücretinde ogrebilirmisniz yarın gidiyorsanız rica etsem
GmMzZZ Sinemmy ben gitmedim ama soruna cevap olsun diye arkadaşlarımın önerisi İlhan bey ve fazlı bey varmış fazlı bey yeni geçmiş sanırım ama İlhan beyden memnun olan çok kişi duydum. Umarım fikir olur 😉
Zeynepsuveannesi Sinemmy bende poliklinik 1 de tugay bey var ona gidiyorum çok memnunum ilhan beyde sıra bulmak zor oluyor
Zeynepsuveannesi GmMzZZ bende doğum biraz da sans işi ilk gelebeligim de medical parkta ali ekber şahin vardı benim doğum yapacağım zaman izne ayrıldı o zaman sadece şahadet hanım vardı ina da gitmedik devlet hastanesinde doğum yaptım çok canım yandi
Zeynepsuveannesi GmMzZZ ama bu sefer üniveriste ye gittim hep hiç bir sorun da yaşamadım çok şükür tugay bey pazartesi salı çarşamba günü oluyor genelde
Sinemmy Ndnrdrms ben medikale gidiyodum ama dogumumu ilhan beyde yaptırmak istiyorum yarın gidip hem muayne olcam hemde, dogumu konuşcam
Zeynepsuveannesi Sinemmy hayırlısı olsun ins ama çok kalabalık oluyor ilhan beyin kapısı iyice konuşun doğum planını ona göre bir yol izlenir
Sinemmy Zeynepsuveannesi aslında ben de medikalden yorgunluktan ilgisizlikten dogumumu yaptırmak istemiyorum ama inşallah ilhan beyi cok söylediler muayne olabilirsem tabi konuşcam dogumumu