tugcecee niye öyle başkasına gideceğinizi düşünüyor ? Öyle bir izlenim mi verdiniz? Benim doktorum çok yoğun çok hastası olan sevilen birisi ilgi alaka bekliyoruz evet ama doktorlar değil eşimiz, ailemiz ilgi gösterir doktorlardan aşırı bir ilgi bekleyemeyiz😒 Mesela benim doktor 36. Haftadan itibaren nst bakıyormuş başkalarından duyuyordum erken haftalarda olmalarına rağmen nst bakılıyordu ama bu ilgisiz olduğu anlamına gelmiyor kendisi bu şekilde belirlemiş 35 hastalıkken alt kısmımda çok basınç olduğunu söyledim kontrolde oda nst baktıralım dedi 35 de baktırmıştı sorunlarınızı iletirseniz ona göre yönlendirme yapıyorlar . 37 haftalığım alttan muayene daha yapılmadı normal doğum yapabilecek miyim sezaryen mi olmak zorundayım bunu mesela bilmiyorum kontrole gittiğimde soracağım kendince bir planlaması vardır diye düşünüyorum yada doğum anında anlaşılacak 🤷🏻♀️😂