Syhan_12 ben değil ama yengem yeğenimi doğurmadan önce kimyasal gebelik geçirdi adetine 5-6 gün kala silik bir çizgi çıkmıştı testinde sonra doktora gittik kan testi verildi beta hcg 140 civarıydı iki gün sonra yeniden kan verildi hastaneye giderken kanaması başlamıştı zaten kan sonucu da düşük çıktı ultrasonla keseye bakıldı yoktu doktor kimyasal gebelik dedi merak etmeyin birkaç aya gebe kalırsınız dedi yengem iki ay sonra gebe kaldı şükür