Başta müzeyyen uyanığa gittim yanında 5-10 dk duramıyordum hiçbir şey açıklayıp anlatmadı.. tahlil istedi gönderdim sonraki kontrolde yaptırmanız gereken tahliller var dedi biz yaptırmıştık tahlillerimizi gönderdikte dedim bakılmamış bile kısacası bana ilgisiz geldi, daha sonra bebek fotoğrafları çeken aynı zamanda doğum yapan bir arkadaşıma danıştım nesrin kalelioğlunu tavsiye etti onda devam ediyorum 40-45 dk herşeyi detaylıca gözlemliyor açıklıyor memnunum ben. muayene ücreti 400 oldu yılbaşından sonra 300 idi önceden. Pandemi hastanesi olmadığı için pembe mavi de yaptırıyor doğumları. Hayat hastanesi ne zaman giderseniz gidin aşırı dolu ve kalabalık oluyor hamile olup birde kalabalık yerlere girmek risk bence daha sakin yerler tercih ederseniz daha iyi olur😊