Annesibitanesi Kızlar herkese merhaba tarama testleri hakkında ne düşünüyorsunuz . İkili,üçlü taramamı yoksa direk nifty testi mi yaptırmalı? Yaptıranlar ya da yaptırmayanlar ne düşünüyorsunuz ?
[silindi] Annesibitanesi ikili testimi yaptırdım sadece. İyi çıktı bende diğerlerini yaptırmak istemedim. Ne olursa olsun evladımdır dedim. Detaylıya giricem birtek 🤗
merviskoooo Annesibitanesi kişiye kalmış maddi imkanın varsa hiç ikili üçlü saçmalığı ile uğraşma yaptır derim bize doktorum direkt onu önermişti pahalı diye hiç kulak asmamıştık sonra üçlü tarama yüksek riskli çıkınca koşa koşa gittik yaptırmaya çok şükür bi şey yokmuş ikili üçlü risk oranı veriyor sadece ama nift yüzde 99 tanı koyuyor ikili üçlü ile çok üzülüp hamileliğini zehir edip bebeği sağlıklı doğan çok var keşke bu nift devlet karşılasa rutin olsa da kimse ikili üçlü ile uğraşmadan direkt nift yaptırabilse
handeliz Annesibitanesi 2 li ve 4 luyu yaptrdim sonuclari iyi geldi ama 20. haftada dr beyninin sag tarafnda bir kist gordu bobrekleride biraz genis bana %90 saglikli ama down sendromuda olablir dedi bende nifty yaptrdm smdi basna donsem gebeligimin direk nifty yaptririrm ama onada 14. haftadan sonra bakiyolarmis.
NefesDeniz Annesibitanesi Ben ikiz gebeyim doktorum ikili tarama testi için direkt nifty testi yaptırmamızı istedi. Daha kapsamlı olduğu için özellikle çoğul gebelikte Allah korusun bebeklerden birinde sorun olduğunda kesin sonucu veren test olduğu için nifty yaptırdık. Hatta hemen cinsiyette öğrendik 11.haftada kromozomlarıda ayrıştırdıkları için☺️
Beyaz27 [silindi] merhabalar ikili tarama testinizin sonuçu kaç gün sonra çıktı acaba bende Pazartesi yaptırdım hala sonuç çıkmadı
Gunes3434 merviskoooo nift ile fetal dna aynı test mi? Birde istediğin an yaptırabılır mısın, yoksa belli bir haftası mı var ?
Nurhan47 merviskoooo aynısını suan bende yaşıyorum 😥bende ıkı hafta once ıkılı test yaptırdım bıraz rısklı cıktı Pazartesi gunu nifty yaptık sonuç bekliyorum suan ve cok endıselı stresliyim zaman bir türlü gecmek bılmıyor 🥺inşallah sonuç temız gelır rabbim hıc bırımızı evladıyla ,hastalıkla imtihan etmesin 🙏🏻
Taze_gebe Annesibitanesi ben ikiliyi yaptırdım orta risk çıktığı için detaylıyı bekleyemediğimden nifty yaptırdım şimdiki aklım bilgim olsa ikiliyse hiç uğraşmaz direk nifty yaptırırdım ama tabiki ikiliyi hastaneye göre 250 tl ye vile yaptırabilecekken nifty 3000 tl vs maddiyat da etkili tabi tercihte 🤷♀️ allah ikinci çocuğu nasip ederse direk nifty ve detaylı düşünüyorum ama tabi risk çıkacak ve nifty yaptırmak zorunda kalacak değil herkes🤗
tupmideligebe Annesibitanesi ben direkt Nifty test yaptırdım ; ikili üçlü dörtlü test yaptırmadım. Temiz çıktı şükürler olsun şimdi 22. Haftamızdayız 🎀
Sevinc24 Gunes3434 evet istediğiniz hafta yaptırabilirsiniz ben 22 hafta detaylı da kalpte delik çıkınca yaptırmıştım
Annesibitanesi Kızlar önerileriniz için çok teşekkür ederim. Nifty de cinsiyette belli oluyor mu bide ne kadar sürede çıkıyor sonuçlar
Tuuche Nurhan47 bende sizin gibiyim ikili testimde sıkıntı çıktı keşke baştan fetal yaptırsaydım da bu kadar stres olmasaydım 🥺fetal sonucu bekliyorum bende yarın gelecekmiş Doktorum baştan bana fetal demişti ikilinin doğruluk oranı yüksek olmadığı için dinlememiştim şimdiki aklım olsa direkt fetal yaptırırdım
merviskoooo Nurhan47 amin canım bilirim o beklemek ne zor ama içiniz ferah olsun bi şey çıkmışsak sizde de göreceksiniz bak boşa stres hep. biz hem akraba evliliği hem ailemizde sendrom görüldü riskim da 17/1 çıktı ona rağmen şükür sağlık haberini aldık siz de alırsınız güzel haber ins allah izin verirse iyi düşün iyi olsun sadaka verin dua edin
Ebru1208ahmet Benimde 20 haftada detaylıda kalpte parlaklık görüldü doktor önemli bişey değil tek bulgu olduğu için dedi ileriki haftalarda geçer dedi benim çok üzüldüm stres yaptım fetal ekoya görün dedi göründüm çok şükür her şey iyi dedi aynı durumu yaşayan var mı