duygubzkrtt2 3 gündür günüm geciyo ama korunarak ilişkiye giriyoruz sadece 2 defa korunmadık oda sürekli değil di test alıp yapsam teste çıkar mi hemen
deletedmom162 duygubzkrtt2 Gecikmeniz psikolojikte olabilir. Hamile de olabilirsiniz bunu anlamanız için test yapın içiniz rahat etsin. Rabbim gönlünüze göre versin 🥰
duygubzkrtt2 Derinin-annesi ama asla bi belirtim yok son adet tarihimle hesap yapıyorum 4+1 bi belirti bile yok yani
duygubzkrtt2 deletedmom162 allah razı olsun ama 2 buçuk yaşında bi kızım var açıkçası kızım küçük diye erken diyorum allahım olmayanlara versin
citlenbigim2212 duygubzkrtt2 belirti olmaması çok normal bende de hiçbir belirti yoktu adetim gecikince arkadaşlarım zorla test yaptırdı ve şuan gebeyim ben diyodum ya yok beni boşuna bunla uğraştırmayın ben boyaya gidicem diyodum ama hamileymişim
Derinin-annesi duygubzkrtt2 duygubzkrtt2 ben aynı sizin gibi hamıle kaldım.Hiçbir belirtim yoktu regl olacagım diye on gün sonra test yapmıstım.
deletedmom162 duygubzkrtt2 Amin inşallah siz yine de iciniz rahat etsin diye test alıp yapın. Eğer olduysa da hayırlısı olsun yoksa da kızınıza sağlıklı uzun ömür versin rabbim