cnsmira canım bencede hiç telaş etme daha minik hissedememen normal,bende senin gibiydim..çok fazla hissedemiodum tam net 25-26.haftdn sonra başladım hissetmeye..şimdi çok şükür 38.haftamıza geldik..🙏🏻❤️☺️Rahat ol stres yapma tadını çıkar o haftaların..30dan sonra zaten çok ağırlaşıcaksn😍✌🏻