Turuncufil 12 haftalık olduk, pek bir şey yemek istemiyorum çok iştahsızım, bazı kokular midemi bulandırıyor. Var mı benim gibi olan hamişler
MucizeAnnesii Turuncufil 25. Haftama kadar iştahsızdım. Şuan iyi yiyorum . 😀 meğersem şekerim varmış . Sürekli açlık hissediyordum 😀 açılır o iştah sonra biri beni durdursun dersiniz 😀
Dilara0638 Turuncufil beslenemiyoruzz 😊 7 haftalık hamileyim hem iştahsızlık hem bulantı sayesinde hiçbişey yiyemiyorum maalesef 🤦♀️
deletedmom162 Turuncufil Çok şükür 11+1 oldum bu zamana kadar hep iştahım var önüme ne gelse yiyorum o derece 😊 Mide bulantim falanda olmadı. Şunu yiyim bunu yiyim demedim ama süt muhakkak içiyorum ve maden suyu içine 1 limon sıkıp
MucizeAnnesii Turuncufil şuan iyi yiyorum . İştahım arttı diye sevinirken şeker varmış bende . İştahım ondan artmış canım