gamzen346 Kızlar kanım 7 ye düşmüş doktor pazartesi gel 3 ünite kan verelim dedi 20 günümüz kaldı daha önce başına böyle bir şey gelen oldumu acaba korkuyorum birde hastanem özel devlet hastanesine gitsem onlar yaparlarmı
MerveEltugral gamzen346 şuanda kolumda serum kan takviyesi alıyorum özeldeyim ben devlet yapar mı hiç bilmiyorum 🤷♀️
DuyguAlalm gamzen346 Geçmiş olsun, benim de kanım her ay biraz daha düşüyor. Bu ay 9’a düşmüş, kan ilacı kullanmama rağmen. İlaç kullanmana rağmen mi düştü senin de? 27.haftamdayım ben.
gamzen346 MerveEltugral Bir yan etkisi oluyor mu acaba birde 1 ünite ne kadar sürüyor birde bebeğe bir zararı olurmu beklemelimiyim pazartesi gününe kadar
gulsumklc2 Korkma canım kuzenımde aynı senin gbi kansız kaldı bir hfta kan verdiler surekli cok slur bebişini dogurdu
gamzen346 gulsumklc2 Teşekkür ederim ☺inşaAllah sıkıntısız atlatırım bende tek tedirginliğim bebeğime bir şey olur diye ama o alacağı kanı almıştır zaten benden değilmi 22 günüm kaldı çünkü