Zeynepn Çok şükür. Oğlumdan sonra duyduğum en güzel sesti. Çok mutlu oldum. Eşim de o an benimde kalbim attı dedi.canım kocam❤️ herşey yolunda 3 hafta sonraya çağırdı doktor.allahım isteyen herkese nasip etsin.