[silindi] Çatlatma iğnesi olalı 10 gün oldu bugün test yaptım belli belirsiz ikinci çizgiyi gördüm hamile olabilir miyim acaba
Pcosluhayat [silindi] 12.gune kadar ignenin etkisi olabiliyor deniliyor ama yine de kan verin içiniz rahat etsin🤩
[silindi] [silindi] çatlatma iğnesinden sonra en az 14 gün test yapılmaması gerekiyomuş :/ pozitif çıkıyor o ilaçtan dolayı hamilelik yoksa bile. 1 hafta sonra tekrar yaparsanız doğru sonucu alırsınız. Moralinizi bozmasın bu şimdi. En iyisi 1 hafta sonra
[silindi] Denizyildizii teşekkür ederim canım insallah vardır çok silik bi çizgi var yani dikkatli bakınca görünüyor
Birsen2906 [silindi] googleye hızlı yükle yaz orda ilk çıkana gir yazıyo zaten resim yükle diye yükle sonra URL kopyala buraya yapistir