Hellobaby2 Hanımlar 27.haftamdayım ve çok pis grip oldum. Burun akıntısı, öksürük, halsizlik… çözüm olarak sadece portakal yiyip ıhlamur içiyorum. 😞Sizin başka tavsiye önerileriniz var mı ?
Armindia Hellobaby2 Artık virüs grip gibi atlatiliyormuş dikkat edin test olmakta fayda var ekstra bol bol dinlenin geçmiş olsun 🤗
Denizyildizii Hellobaby2 benimde bugün 3. Gün tam hastalık havası valla biz zaten senelerdir ailecek mart nisan aylarında hasta oluruz nedense😄 boğaz ağrısı varsa tuzlu suyla gargara iyi geliyor. Pek bi seçeneğimiz de yok malesef. Ben hiç bişey yapmadım kendi kendine geçmesini bekliyorum
Alpbusy Hellobaby2 kendinizi terletin sonra duş alın ertesı gune bıseyınız kalmaz gecen hafta bende öyleydim böyle atlattım gecmiş olsun
Nisakrmn3 Hellobaby2 taze zencefil(küçük bi parça atmanız yeterli) bal limon su karıştırıp için yani eğer yiyebilirseniz zencefilide yiyin birde ayaklarınızın altına soğan sürüp bir parçasınıda çorabın içinde bırakın. Ben öyle atlattım birde su içmek çok iyi günde 2.5 lt su içiyorum içinede azcık limon sıkıyorum. Şifa Allahtan❤️
aeminegmss Bende aynı şekilde canm 20 haftaligim zor geçiyor burnum yara oldu bi yandan da sil sil 4 gün oldu geçmedi hala nane limon portakal suyu burun spreyi kullanıyorum ama nafile