fatmanurdaldeniz Yeni doğum yaptım daha hastanedeyiz ama bebek hemşireleriyle o kadar deneme yapmamıza rağmen ne yaptık ettiysek memeyi emdiremiyoruz… sütümü sağmam gerekiyor kanallarımın açılması için en azından bana öneride bulunursanız acil şekilde çok sevinirim…
Minitontik fatmanurdaldeniz ya ben yarın doğum yapacağım henüz kullanamadım ama ben baby plus çift taraflı elektrikli aldım çekişi baya iyiydi kolumuza falan denedik. Lansinoh çok pahalıydı 200 tl ye baby plus aldım inşallah memnun kalırım bi bakın isterseniz🤢🙏🏻
Loveme fatmanurdaldeniz hastane tipi kiralayabilirsiniz diye biliyorum medicalcilerden onların çekişleri daha kuvvetli oluyormuş
Ortmenanne16 fatmanurdaldeniz baby me aldım e bebekten Allah razı olsun o makineden kanalları açtı çok rahat ettim
cipiti fatmanurdaldeniz hastanede benimde sütüm gelmedi evde sıcak bı dus aldım ve humana emziren anne çayı içtim sabahı göğüs agrimdan zor ettim hemen süt dolmuştu. Pompa hiç kullanmadım gerek kalmadı hastanede ebeler Ve hemşireler de pompaya yonlendirmediler mochi almistim evde onla boşalttım bir gün kullandım sadece onuda diyeceğim o ki çok para verip pompa almanıza gerek kalmayabilir
Esrambulut fatmanurdaldeniz hastane tipi kiralayın hangi marka alırsan al hiçbiri onun gibi çekim yapmıyor