2fasulyeannesi Ilayda08 hayır canım küçük bi çiçek deseni sanirim o var diye erkek yatmaz diye bişey yok
Beyzan Ilayda08 hayır cinsiyetle alakası yok zaten kenar korumasını nevresimini cinsiyete uygun secersin ki zaten bence renklerin cinsiyeti de olmaz da alışkanlık işte 🤷🏻♀️
Denizyildizii Ilayda08 cnm çok güzel kız içinde erkek içinde gayet uygun. 😊 Fakat bu beşikleri kullananlar memnun değil. 2 3 yaşına kadar yatıyor sonra ortalık yerde kalıyor diyorlar.yeniden yatak alman gerekiyor. Park yatak alırsan katlayıp kaldırabilirsin cnm
Ilayda08 Beyzan https://almila.com.tr/-monte-taht-besik-70x130 birde boyle bi besik var iki model arasinda kaldimm
Beyzan Ilayda08 ben ilkini daha çok beğendim bu fazla klasik bir mobilya gibi ma sizin içinize hangisi siniyorsa 🌸 Bebeğiniz Sağlıkla doğsun huzurla uyusun inşallah yatağında 😍
Hanim90 Bu tarz beşiklerden kullanan bir tanıdığım bebeği sürekli içine koyup çıkarırken belim ağrıdı çok yorucu deyip satmıştı bilginiz olsun