gizemozdemir1990 Bebish 5 ve 6da gittim. 5te keseyi gorduk. 6da icinde bebegi ve kalp atisini gorduk. 7de kalp atisini dinledik
Elf_ogz Bebish 5 hafta 5 günlükten bugüne düzenli olarak geldik. Son 3 haftamız kaldı gelmeye devam 😇
Nhlady Bebish Ben testi bile 23 gun gecikip oyle yapmistim sabretmistim yani doktorada testden hemen sonra gittim 6+1 gunluktu doktor tam zamaninda gelmissin dedi
Bebish suscarparimm nasil sabrettiniz o kadar 😍ben dayanamiyorum😅qripledim doktor iyileş sonra gel dedi ama ben sabredemiyorum😅😂
suscarparimm Bebish erken gitmenin de çok faydası yok ki güzelim emin olmak için en az 7 de gitmek gerekiyor
Zafsim0801 Bebish yaptırdık 4 haftalikken öğrendik kanda ♥️doktora yazdım bence biraz bekleyelim dedi alttan muayne olmak istemedim cunkunkucuk olduğunda Altan bakiyorlar 7+2 miniğim start vermiş hayata güm güm duymuştuk çok guzel bis y çok
gizemozdemir1990 Bebish 5te kese gorunmeyen de oluyormus, simdi olsa 6da giderim ama ben dayanamamistim🥰