Minikbebek25 Buket1906 ama için rahat olsun ikisini birlikte kullanan çok fazla sorun olmadı çok şükür ☺️
Tugba__- Dilan9280 çok şu için gerçekten iyi geliyor kabızlık sorunu olursanız çay yada tatli kasigi zeytin yagi yutun ben ole yapmıştım kabızlık sorunum olduğunda iştah bence ilerleyen haftalarda hamilelikte dolayı açılıyor 😊
Dilan9280 Tugba__- su cok tüketiyorum özellikle sabah kahvaltıda ve yemekte vs içiyorum yağ midem kaldırmıyor aslında aklıma geliyo ama bi türlü midem kaldırmıyor o şekilde yemeye
Oglumveben34 Buket1906 bende kan ilacı kullanıyorum ama 1gün d vitamini içiyorum decavit le diğer gün kan ilacı içiyorum. Doktorum bu şekilde önerdi. Doktorunuz verdiyse sıkıntı olmaz