Tugba__- ya evet ben başladım başlayalı bu kan ilaçlarına malesef kabızlık sorunu bende cok oldu ve hayla devam ediyor bıraktım 3 gündür kullanmıyorum afedersiniz ama cıkıyorım lavaboya dün kullanmaya geri başladım acıkma çok oluyor bu ara anlamadım ama decaviti iki gündür kullanıyorum gece cok şükür acıkma sorunu yaşamıyorum bilemiyorum da 🤨