Yeppudaa Abcxyz kafam karıştı detaylı ultrason eda hanimmi bakıyor yoksa radyoloji uzmanımi bakıyor.detatyli 300 TL muayene 100 TL. Şimdi ben hangisine gitcem .😅😅😅
minnikanne Yeppudaa eda hanım detaylı yapmıyor hastanenin radyoloji doktoru yapıyor o da randevu veriyor gittiğinde 300 tl para ödeyip ultrason bölümüne geçiyorsun
Arya55 Detaylı ultrasona gittim fakat memnun kalmadım. Şükür bebeğim iyi. Fakat 10-15 dk anca sürdü özensiz baştan savma bir kontroldü. Eda hanım daha detaylı bakıyordu kontrollerde. Boşuna verilmiş bir 350 tl oldu sanki..