Damlladamlla Kızlar aranızda Meryem ana otu kullanan oldu mu ya da kullanmayı düşünüyormusunuz , nerede satılır bilgisi olan var mı
BuBenimOykum Bende aldım kullanacağım nasip olursa. Aktarlarda satılıyor ama hepsinde bulunmuyor sipariş üzerine getiriyorlar genelde, ben öyle yaptım Damlladamlla
Omerhatice Damlladamlla ben kendim kullandım canm aktarlarda var ben 2 buçuk sene evvel 5 liraya almıştım simdi bundada gene alıp yapicam nasipse 😊
keyifkahvesi Damlladamlla ilk doğum da kullandm aktardan almıştık yoktu ama getittirdi ikinci doğum dada kullanmayı düşünüyorum
Umay1m Damlladamlla evet ben kullandım faydasını da gördüm sancım başlayınca ılık suya koyup Yasin Fatiha felak nas ihlas surelerini okudum o açıldıkça benim açılmam da hızlı ilerledi elhamdulillah 🙏🏼 Ama tabi inanıp inanmamak Var herkes Farklı düşünebilir sadece ona Ümit bağlarsan Olmaz tabiki sonuçta yardım eden Rabbim o sadece bir aracı👍🏽
Damla_190 Sueda-123 Bizde 40+2 olduk yarin gidicez kontrole suni sancı istemiyorum korkuyorum ama yapacak bir sey yok sanirim artık doğurmak istiyorum😄Rabbim saglikli bir şekilde kucağına almayı nasip etsin insallah canım🙏
Omerhatice Gllpkr kesinlikle gördüğüme inanıyorum 3 hafta boyunca 2 cm acilmam vardi hic artmamisti en son hafif uyuşukluk gibi bisey oluyordu onu yaptım gittim 11 den saat 3 e kadar 11 cm e ulaştı acilmam ve ne agri ne sizi ne bissy çok rahat kolay bir dogumum oldu 😊
keyifkahvesi Damlladamlla evet oldu hatta ebe sasırdı iyi ilerlettin dedi illa ondan diyemem ama cok inanarak yaptık suyunu falan da içmiştim
Omerhatice Damlladamlla evet canm yapilacaklari dualari falan okudum üfledim en son Rabbım yessir Vela.tuassir Rabbım temmim bil hayr diyerek 3 yemek kaşığı içtim canim 😇