İlk başta nasıl anladınız covid olduğunuzu?
Ben mc’te çalışıyorum
Kasada sabit , insanlarla devamlı para alışverişi vs yapıyorum.
İş yerinde covid geçiren arkadaşlarımda oldu.
Eşim fabrikada çalışıyor, onun bulunduğu yerde de covid geçiren arkadaşları oldu.
Pazartesi de çarşıya gitmemiz gerekiyordu.
Salı gününden belli kendimi rahatsız hissediyorum.
Çok afedersiniz, ishal sorunu yaşıyorum
Arada öksürük , kemiklerimde ağrıda var.
Boğazımda bugün acımaya başladı.
Pazartesi günü aşı olmuştum onun yan etkisi midir covid midir arada kaldım.
Şube müdürümle paylaştım fakat vardiyaya alındım, erken çıkaracağını söyledi.
Psikolojik olduğunu da söyledi ama ben covidi kafasına takan birisi değilim, sadece korunuyorum ya olursam ya olduysam düşüncesine kapılmadım hiç ama şuan hamile olduğum için tedirginlik oluştu tabi 🤷
Tat ve koku sorunu yaşamıyorum ateşim normal fakat gözlerim yaşarıyor ateşim var gibi hissediyorum 😒