28+4 hamileyim agrılarımdan dolayı dün doktora gittim doktor sancım oldugunu ama rahim uzunluğunun normal olduğunu söyledi tansiyonum 8.4 çıktı tahlil alındı tekrar çağırdı bu durumu yaşayan varmı kızlar korkuyorum erken doğum olur diye çok agrım halsizliğim oluyor