Sldaygn amin inşallah canim korkmayın kendinize vücudunuza güvenin ben ne kadar epizyotomi olacağını bilmeden girdim ne kadar olursa olsun 7 kat kesilmekten daha iyi 2 ay sonra tamamen iyileşiyorsunuz tabi eğer herşey müsaitse normal Doğum yapmanız icin doktorunuzu dinleyin sevgiler hamiş anneler 😘